PDA

View Full Version : 6-5-10. Reds @ Nationals: Leake Looking for a win



Pages : 1 [2]

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:13 PM
Cabrera should be standing on third right about now

arkimadee
06-05-2010, 10:13 PM
come on.. hussle orlando.. he always jogs

redsfan_12
06-05-2010, 10:14 PM
hahaha I know the guy that "asked Marty"

Bruce from Huntington, WV :beerme:

arkimadee
06-05-2010, 10:14 PM
Is it that much to ask of a Major League baseball player to run out every thing they hit in the air?? Phillips and Cabrera make me sick sometimes with there lack of hussle

sabometrics
06-05-2010, 10:14 PM
Marty just said he was going back out there.

What was his reasoning? Dusty has shut him down right around now in every previous outing, don't see why that would change now.

arkimadee
06-05-2010, 10:15 PM
haha awesome! what was the question

sabometrics
06-05-2010, 10:16 PM
2-0 to Brandon. Give him the green light and let him hack away please.

Reds
06-05-2010, 10:16 PM
Orlando is shocked it stayed in the park. He forgot how many outs there were a few weeks ago. Needs to keep his head in the game.

redsfan_12
06-05-2010, 10:17 PM
haha awesome! what was the question

asked something about screwballs or something lol

redsfan_12
06-05-2010, 10:17 PM
Left, Right, Left due up..you gotta go with AR

redsfan_12
06-05-2010, 10:18 PM
big run!

arkimadee
06-05-2010, 10:18 PM
still no outs :)

sabometrics
06-05-2010, 10:18 PM
Brandon says "why are you telling me to bunt in that situation?"

Kingspoint
06-05-2010, 10:21 PM
Just got back from a day of fun, and I see Mike Leake's not only showing Major League Baseball how easy it is to pitch, but also how easy it is to hit.

redsfan_12
06-05-2010, 10:21 PM
Rhodes getting loose.

GIDP
06-05-2010, 10:21 PM
Brandon says "why are you telling me to bunt in that situation?"

didnt we have a thread on this the other day? Funny how it turns out.

sabometrics
06-05-2010, 10:22 PM
Ian Desmond having a rough series with the umpires.

redsfan_12
06-05-2010, 10:22 PM
wow, Phillips..was out by a mile. Interference lol..he turned a mile wide there

Reds
06-05-2010, 10:23 PM
brandon didn't even run on the bunt that was almost fair. catcher had to touch it before the runner got to third tho.

HalMorrisRules
06-05-2010, 10:24 PM
what is he arguing about? its pretty obvious.

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:24 PM
Ian Desmond has 15 errors already in the season? Thats mind boggling.

nemesis
06-05-2010, 10:25 PM
Jose Offerman like...

redsfan_12
06-05-2010, 10:25 PM
I think we would have blown up had Phillips been out. You have to wonder what goes thru his mind sometimes.

redsfan_12
06-05-2010, 10:27 PM
Phillips leveled him!!! LOL...damn

sabometrics
06-05-2010, 10:27 PM
Jacked UP! BRANDON! Sign that man as SS for the Bengals!

GIDP
06-05-2010, 10:27 PM
HA ha i cant wait to see that replay.

mlh1981
06-05-2010, 10:28 PM
He could play safety for the Bengals!

sabometrics
06-05-2010, 10:28 PM
That was vicious. Forarm shiver straight to the head.

redsfan_12
06-05-2010, 10:28 PM
An error??!?!?!?...are they serious??

Seņor Rojo
06-05-2010, 10:29 PM
Maybe Brandon Phillips could play for the Bengals in the off season.

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:30 PM
TheOnlyRedsFan Brandon Phillips was the train and the #Nationals catcher was on the tracks when the train was coming thru. #Reds 4-1.

:D:D

cbowen2112
06-05-2010, 10:32 PM
TheOnlyRedsFan Brandon Phillips was the train and the #Nationals catcher was on the tracks when the train was coming thru. #Reds 4-1.

:D:D

Major League 2. Favorite Baseball comedy:thumbup:

redsfan_12
06-05-2010, 10:32 PM
Was that Jay Bruce?? :eek:

cbowen2112
06-05-2010, 10:32 PM
Was that Jay Bruce?? :eek:

Yeah against a lefty!:cool:

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:32 PM
Was that Jay Bruce?? :eek:

Back of the jersey claims such, could be a fan taking his place.

redsfan_12
06-05-2010, 10:32 PM
Major League 2. Favorite Baseball comedy:thumbup:

second, only to Major League 1 lol..funniest movie ever

cbowen2112
06-05-2010, 10:33 PM
second, only to Major League 1 lol..funniest movie ever

True story. I meant the series (well 1 and 2) 3 was awful

Maker_84
06-05-2010, 10:34 PM
this ones in the bag

Reds
06-05-2010, 10:34 PM
Phillips is a beast. I yelled, the Cubs and Yanks fans in the house even got excited.

redsfan_12
06-05-2010, 10:38 PM
True story. I meant the series (well 1 and 2) 3 was awful

agreed. Bob Uecker is one of the funniest people alive..I hated 3 too

foxfire123
06-05-2010, 10:38 PM
second, only to Major League 1 lol..funniest movie ever

Agreed. I'm rather partial to Little Big League too, if only for the music! And to watch Griffey run in slo-mo. :D

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:39 PM
agreed. Bob Uecker is one of the funniest people alive..I hated 3 too

Yes. Uecker is wicked awesome

Reds
06-05-2010, 10:39 PM
anyone see the baseball movie Sugar?

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:39 PM
Sandlot is the best baseball movie ever but Major League 1 and 2 take the top spots as funniest ever.

malcontent
06-05-2010, 10:42 PM
How does Rhodes look?

Still limping around?

cbowen2112
06-05-2010, 10:44 PM
How does Rhodes look?

Still limping around?

fine

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:44 PM
He walked a guy. Arthur is losing it!!!!

*gets scared*

:P

malcontent
06-05-2010, 10:45 PM
fine
Good to hear.

cbowen2112
06-05-2010, 10:45 PM
high heater here?

foxfire123
06-05-2010, 10:46 PM
agreed. Bob Uecker is one of the funniest people alive..I hated 3 too

His character was based on Harry Caray, right?

redsfan_12
06-05-2010, 10:46 PM
"Arthur Rhodes does, what Arthur Rhodes does"

arkimadee
06-05-2010, 10:46 PM
2 FOR the PRICE of 1!!!!!!!!!!!!!!

cbowen2112
06-05-2010, 10:46 PM
His character was based on Harry Caray, right?

hmmm. never hear that. could be?

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:46 PM
Adam Dunn
0 for 13 with 7 K's against Arthur Rhodes

redsfan_12
06-05-2010, 10:46 PM
His character was based on Harry Caray, right?

yessir

redsfan_12
06-05-2010, 10:48 PM
hmmm. never hear that. could be?

thats his name in the movie

Mutaman
06-05-2010, 10:48 PM
anyone see the baseball movie Sugar?

Liked it a lot

foxfire123
06-05-2010, 10:49 PM
Can we keep Sir Arthur in for the 9th? Please? pretty Please? with Sugar?

Hmmm. I just noticed that I have no issue with calling Arthur "Sir Arthur", but despise hearing Puhols being referred to as "Prince Albert". yeah, I'm officially a hypocrite!

cbowen2112
06-05-2010, 10:52 PM
thats his name in the movie

Harry Doyle not Caray

redsfan_12
06-05-2010, 10:54 PM
lmao..was he serious? retaliation??

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:54 PM
Thats retaliation and he got tossed. LOL

GIDP
06-05-2010, 10:54 PM
lol they plunked him.

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.

redsfan_12
06-05-2010, 10:54 PM
Harry Doyle not Caray

Sorry, thats what I was thinking

texasdave
06-05-2010, 10:55 PM
Mike "Super Freak" Leake is the man.

He should be first pinch hitter off the bench on days he isn't pitching. Or close.

cbowen2112
06-05-2010, 10:56 PM
Who wouldn't pound their chest after that? I would.

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 10:58 PM
Joe West throws his second person of the night out. He doesnt even make it dramatic either.

texasdave
06-05-2010, 10:58 PM
The Summer of No Love. Plunk.

BurgervilleBuck
06-05-2010, 10:58 PM
Who wouldn't pound their chest after that? I would.
Hell yeah.

I mean, for all this talk about the team never showing passion these last few seasons, when someone actually shows it he gets tut-tutted by Welsh?

Phillips didn't taunt, he didn't showboat, he just showed how you play tough.

nemesis
06-05-2010, 10:58 PM
Jay Bruce has the worst fake smile ever... Lol

mrherd05
06-05-2010, 10:58 PM
I agree....Id pound my chest too....

redsfan_12
06-05-2010, 11:00 PM
I agree....Id pound my chest too....

Mr Herd?? What Herd? lol

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 11:06 PM
I bet Joe West lays in his bed at night and dreams of throwing people out of random places.

foxfire123
06-05-2010, 11:09 PM
Could it be? Could it really happen? Is it going to happen?

Nope.

Coco just can't go 1-2-3.....

mrherd05
06-05-2010, 11:11 PM
Mr Herd?? What Herd? lol

Marshall Thundering Herd.

redsfan_12
06-05-2010, 11:11 PM
And this one belongs to the Reds!!

redsfan_12
06-05-2010, 11:11 PM
Marshall Thundering Herd.

Are you from Huntington?

sabometrics
06-05-2010, 11:12 PM
I bet Joe West lays in his bed at night and dreams of throwing people out of random places.

Joe West would throw the devil out of hell.

TheOnlyRedsFan
06-05-2010, 11:18 PM
Joe West would throw the devil out of hell.

I bet he came out of his mom then promptly tossed her out of the room.

Reds
06-05-2010, 11:26 PM
Needed this one. Arroyo with a chance to wrap up a road series win tomorrow!

Griffey012
06-06-2010, 02:39 AM
Loved the highlight of Phillips running over the catcher. The Kevin Garnett like chest pumped I could have done without but it doesn't bother me either. However it was awesome that when he got plunked, which was obviously retaliation, he just trotted right down to first with a grin. That had to really get under that Nats skin.

RedsFanInBama
06-06-2010, 04:16 AM
I mean, for all this talk about the team never showing passion these last few seasons, when someone actually shows it he gets tut-tutted by Welsh?
Welsh's comments were a joke considering there isn't a more demonstrative player in baseball than Jonny Gomes and all he and Thom can do is praise his toughness, intensity and desire to win every time he does something that an opponent might have a problem with.

As far as I see it, there's nothing wrong with showing emotion. Might end up with some extra bruises along the way, but so be it.